vrijdag 15 september 2023

Het leven is zwaar ...















De stress  is real in groep 2: zojuist hebben we de wil om de vlot/vuurbouwrace te winnen behoorlijk verergerd door te melden dat de winnende groep zonder rugzak de wateroversteek mag maken, de rest met. Hahahahahah. Zo krijgen we ze wel fanatiek aan het werk... Alle andere groepen beginnen nu binnen te druppelen op het terrein voor de laatste onderdelen, het einde is in zicht. Mooiste opmerking vanochtend van één van onze helden: 'dit had van mij echt nog dagen langer mogen duren'. Top. 

6 opmerkingen:

  1. Helemaal te gek en veel dank voor je heerlijke blogs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'dit had van mij echt nog dagen langer mogen duren' ... brilliant!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb wel de indruk dat we het gebroed af moeten halen in witte pakken, ik zie al drie dagen hetzelfde t-shirt voorbij komen… 🦨

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt genieten dit. Ik steeds grotere glimlachen op de foto’s. En wat zal die bus lekker ruiken, dadelijk, hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een briljant kamp, wat een blije koppen, wat een geweldige foto's, en wat een puike blog. Hulde!

    BeantwoordenVerwijderen