donderdag 14 september 2023

Het druppelt binnen

We geven het op met groep 2... ze hadden vandaag echt een pittig programma, maar zijn wederom nu allemaal al binnen. We krijgen ze niet kapot. Er worden bivaks gebouwd en daarna is het goed toeven met kipkluifjes, gebakken aardappels en stoofgroenten. 

Ook groep 4 druppelt binnen en is aan het bivakbouwen. Groep 1 is verdeeld: een groepje allang binnen, eentje komt net binnen en eentje is in geen velden of wegen te bekennen. Groep 3 nog geen bericht. 

Quote van de dag van een leerling uit een minigroep die drieënhalf uur te laat aankwamen bij de klimtoren (i.v.m. verregaand traag lopen en kanoën) en niet meer naar boven mochten: 'Maar ik heb hiervoor betaald'. Het droge antwoord: 'Dat verrekenen we dan wel met die twee uur extra kanoën'.

En groep 3 is ook binnen. Top. Alles aan het bouwen. 

6 opmerkingen:

  1. Echt genieten dit! Ik had de hele dag nog geen tijd gehad om te kijken en nu in alle rust tijdens het eten (want lekker rustig hier) alle foto's op mijn gemakje bekeken. Wat een topervaring. Dank dank dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kostelijke verhalen, hulde!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Euhm… even hoor, ik persoonlijk heb nogal moeite met het traiteur achtige eten. Ik bedoel, what happened to the good old ravioli uit blik? witte bonen in tomatensaus en heet water met een bouillonblokje (=soep). 😎 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha! Wat een opmerking. En uitstekend van repliek gediend.

    BeantwoordenVerwijderen